woensdag 1 juni 2011

De valling

En trunten en neuten en doen. Ik zit met een valling en dat is het perfecte excuus. Mmmttndoet, ik moet het niet horen. The Domi heeft beslist dat valling is gelijk aan permissie tot trunten en daarmee is de kous af.
Nee, serieus. Ik ben niet echt aan het trunten, ik speel slechts van toneeltje met mezelf.
Ik heb een valling en ik ga ervan genieten zolang het duurt.

Ik ga vanaf nu tot ik echt niet meer kan doen alsof ik niet genezen ben rondlopen in mijn trainingsbroek en mijn haar wassen noch kammen. Ik mag jankgeluiden maken waar en wanneer het mij uitkomt. Ik mag nasaal meezingen met foute muziek, zoals Bridget Jones maar zonder de wijn. Aaaaallll byyyyyy myyyyseeeeeheeeeeheeeeeelf.


Een valling is ook altijd een ideaal excuus om eender welk voedsel in mijn mond te proppen. Met mijn handen en zonder bestek. "Mijn lichaam heeft de energie nodig om te vechten tegen de vieze bacteriën." Koeken, chocola, rozijnenbrood en pannenkoeken, ze moeten niet eens opgerold zijn, gewoon duwen. Frigo opentrekken, kiezen, schransen. Alle remmen los.
Ademen gebeurt simultaan en door dezelfde opening. Neusgaten die afwisselend verstopt zijn vallen niet te vertrouwen. Alles met de mond, gewoon laten openhangen. 

 
Thuis zou ik mama kunnen vragen om soep en mijn nood aan soep benadrukken met heel lang heel beteuterd kijken. Hier moet ik ze zelf maken maar dat is geen probleem. Ik heb de mama gemaild hoe dat precies zat met die soep à la thuis maar had mijn plan eigenlijk al klaar voor er goed en wel een antwoord kwam. De enige zwakte in dat plan was de afwezigheid van een mixer in mijn keuken. Niet dat ik mij daardoor laat tegenhouden, wel integendeel. Heb haar nadien foto gemaild van het eindresultaat. De vraag is niet of maar hoe hard ze zal blinken van moederlijke trots.




Mensheid, ik ga in mijn bed kruipen voor een nacht ongegeneerd snurken. Ik hou jullie op de hoogte van mijn snotgevallen.*



Aantal nachten slapen tot eerste examen: 8.
Aantal nachten slapen tot gedaan met examens: 21.


*Lotgevallen - snotgevallen. Hahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten