woensdag 29 juni 2011

Sydney - Dag 4

Heb ik op elke citytrip wel eens: de dag die eigenlijk niet had moeten plaatsvinden. Gisteren kwam er op onze kamer een Italiaans-Australisch manspersoon toe met gefohnt (toetsenbord heeft geen trema) haar en gewaxte wenkbrauwen (dat vind ik eng; bemoeilijkte ook de conversatie want ik kon naar niets anders kijken) toe. Die mens heeft heel het Amazonewoud omver gesnurkt vannacht - ben dus moe opgestaan.

Desalniettemin weer op de baan getrokken, Darling Harbour bij daglicht deze keer. Veel gestopt en op die stops geschreven en gelezen, al dan niet met een kop koffie bij. Gezond op King Street Wharf, een brug overgestoken waarvan ik de naam vergeten ben, gemijmerd in de Chinese Tuin der Vriendschap - die was zeer mooi!

Moge ik vannacht beter slapen, want morgen staan de Blue Mountains op het programma!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten