zaterdag 11 juni 2011

Nerd!

Ik wil Criminal Minds kunnen bekijken en weten waar de aflevering zich afspeelt in plaats van wild te gokken. Ik heb alle staten van de VS eigenlijk altijd al willen weten liggen. Huplakee, staten en hun hoofdsteden zijn sinds vandaag mijn uitdaging tussen de hoofdstukken mensenrechten door.




[Seattle is niet de hoofdstad van Washington. Portland is niet de hoofdstad van Oregon. San Francisco is niet de hoofdstad van California. Virginia heeft een loshangend stuk in de Atlantische Oceaan en Long Island maakt deel uit van de staat New York hoewel het er amper aan vasthangt. Die hele knossel staten aan de Oostkust is nogal ingewikkeld, feitelijk.]

1 opmerking:

  1. http://spele.nl/games/puzzel/braintraining/topografie/de-staten-van-amerika/

    Speel dat 5x en ge kent alle staten uit je hoofd. Ik spreek uit ervaring van vorige blokperiodes. Ook de landen van Europa, Azië, Afrika (moeilijk!) en Zuid-Amerika heb ik zo opgepikt :p.

    BeantwoordenVerwijderen